de Company Quiz


De Company Quiz
Prikkelende vragen. Rijpende inzichten. Enthousiaste medewerkers.

Het idee.
Programma’s gericht op het leiderschap of de bedrijfscultuur krijgen zelden een aansprekende doorvertaling naar de werkvloer. Roadshows zijn top-down en passé. Kan dat beter ? Jazeker: de Company Quiz. Een leerzame happening die deel kan uitmaken van inwerkprogramma’s, veranderprocessen of die bijzondere momenten markeert. Denk aan een jaarafsluiting (of – begin !) met écht wat extra’s.

Het quiz-concept | Bas van Gils en Freek Haverman
De Company Quiz vertelt aan de hand van ludieke en meer serieuze vragen het verhaal van uw organisatie: doelen en dilemma’s, successen en leermomenten, identiteit en kernwaarden, oorsprong en ambities.
‘Het zijn de vragen die het antwoord geven.‘ Bas van Gils, initiator van De Company Quiz.

De toegevoegde waarde
– Door de combinatie van entertainment en verdieping komt het verhaal van uw organisatie op een speelse manier binnen
Sterkere betrokkenheid op de identiteit en ambities van uw organisatie, maar ook simpelweg op elkaar. Teamspirit !
Stevige verankering. Wij leggen de verworven informatie (desgewenst) na afloop voor u vast in een cultuurdocument met beeld en geluid.

Werkwijze
Over de voorbereiding, het programma en de output
De gecombineerde expertise van bedrijfspsychologie en entertainment leidt tot de juiste mix. We duiken eerst diep in uw organisatie en gieten dit verhaal in de vorm van een pubquiz.

– Een bedrijfsanalyse (documenten, interviews) van minstens twee dagdelen. Wij halen informatie op over bijzondere successen en ‘helden’, over de oorsprong en het DNA, en over actuele knelpunten, kansen en ontwikkelingen.
– We weven de bedrijfsinformatie als vragen in de quiz waardoor de (bedrijfs)boodschap wordt verbonden met plezier en gezonde competitiedrang.
– We organiseren de Company Quiz van circa 3 uur met opdrachten tussendoor
– Uiteraard hapjes en drankjes
– Een sprankelende ambiance mét live muziek
– Op een van onze (café)locaties of anderszins in overleg

Kortom, een quiz met de gezelligheid van het café, een zinderende wedstrijdsfeer, het spelplezier van de deelnemers en met als profijt: een hecht en op-en-top gemotiveerd team.

Bas van Gils: Een ervaren bedrijfspsycholoog, partner bij Reflect Bedrijfspsychologen te Den Bosch. Weet hoe motivatie werkt. Bij individuen én bij teams.

Freek Haverman: Professional in media en entertainment. Kan grote evenementen organiseren maar pakt ook zelf graag de microfoon.

Tarief
U investeert € 120,- excl, Btw per deelnemer (minimaal twintig) , los van catering en locatie.
Op verzoek maken wij uiteraard een precieze offerte.

Bas van Gils (l) en Freek Haverman

Sluiten